asaf2022_ ayni gaz damlalasini 3 haftadan fazla kullanmamalisin 3-4 tane iyi var ondada 3 hafta 3 hafta daha derken 4 ay yada 5 inci ayina geliyor zaten sonra da gaz sorunlari kalmiyor. Simdi benim önerim bebeginizi surekli hareket yaptirin sag bacak sol ele sol bacak sag ele birlestirin , sonra bacaklari karnina kadar cekip dairesel hareketler yaptirin ki youtubede cok cesitli harektler var hepsini durun durun yapin. Biz nurse harvey gaz damlasi kullandik onu önerebilirim birde biogaia damla ( bu bir probiyotikdir bagirsak sagligini duzenler, cogu kisi gaz damlasi saniyor) , karnina anason yagi (gobek deligi etrafina) , ayaklarinin altinada elma yagi bunlari oneririm gecmis olsun