asaf2022_ Hanımlar bebeğim 1 aylık gaz sancısı çok fazla var metsil ve zinco damla kullandım çok fayda görmedim gece sürekli kalkıyor sabah 9 10 a kadar uyumuyor bidaha çok huzursuz bu durumu yaşayan var mı 1 aylık bebek için uyanık kalma süresi fazla değil mi
Papatya-ya asaf2022_ canım bnm bebegim de 34 günlük oldu bugün bizimde gazimiz çok bende metsil kullanıyorum faydasını gördüm gibi aslında bebeğim hrm alttan hem üstten çıkarıyor ama ona rağmen gazlı,şey yap derim gaz masajı ayaklarını karnına doğru cek 5 e kadar say birak tekrarla bunu hafif ayaklarını havaya kaldır ben böyle yapınca çok kolay cikariyor gazını,birde kimyon çayı ver 2 çay kaşığı internet ten de bakabilirsiniz İbrahim Saraçoğlu anlatıyor benim bebeğim böyle rahatlıyor inşallah senin bebeğine de iyi gelir
Mavis34 asaf2022_ biz 10 günden 2bucuk aya kadar petisna olduk. Sonra biogai ve Sab simplex ile atlattik
Nefesin-Annesi asaf2022_ 4 cümayda kendiliğinden kesiliyor yani bir süre daha çektirir ben çok çektim o gaz yüzünden denemediğim bir şey kalmadı razene dene birde bir çay kaşığı verebilirsin
HandeR Bize en iyi gelen nbl d3 drop oldu probiyotik. Karnına masaj yaptık. Birde yukardan gazını kolay çıkarması için emzirdikten sonra yatırıp 1 2 çay kaşığı su verip kucağınıza alıp sırtına hafif vurduğunuzda çok kolay çıkarıyor
HandeR Biogaia bize iyi gelmedi onuda denemiştik kısa bi süre. Çok çaresiz kalırsanız nurse harvey’s colex gaz şurubuda verebilirsiniz. Sabah probiyotiğini akşam gaz şurubunu veriyordum 2 3 ml
Haffuse Bu masaji her saniye her dakika, her eline aldiginda bebeni surekli surekli yap… Dogru yaprsan, bacaklarini her karnina cektiginde birtlayacaktir… Ben bu masajla kizimi rahatlatiyorum, ve hatta kakasini dahi boyle yapiyor cogu zaman…
Efeveannesi asaf2022_ çörek otu yağıyla ayaklarına measaj yapıyodum bı tek o iyi gelmişti bı dene istersen
Glsheker asaf2022_ benimde bebeğim 1.5 aylık biogiayi düzenli kullandığımda faydasını gördüm. bir de Kimyonlu suyu kullandım gerçekten gaz için çok etkili bir baharat bence.Ozellikle kendim içiyorum ve çok gazı oldugunda bebeğime 1 çay kasigi veriyorum
MomQueen asaf2022_ evet çok fazla uyanık kalıyor vicol damla inanılmaz iyi gelmişti bize fiyatı da uygun probiyotikli damlalar da kullanabilirsiniz
Rainnnn asaf2022_ bebeğim kolikti sadece relaktaz , NURSE HARVEYS işe yaramıştı . Ama nafile tabiii kolik ilacı zamanmış