Ben de cesaret edemiyorum. Bebeğim henüz küçük ama şimdiden işe nasıl başlıcam, kim bakacak,(bakıcı vs hastalanınca ne olacak) tayin olunca ne olacak, kreşe verdim hasta olunca ne olacak,işten nasıl gelcem vs bunları düşünmekten başıma ağrı giriyor. E ülke gündemi karışık zaten. Taciz tecavüz gırla, at hırsızları kol geziyor. Olaki gebe kaldım ilk zamanlar çocuğumu kime emanet edicem. Vs. Bunlarlı düşünmekten uyuyamıyorum bazen.. ha aile desteğiniz sağlamdır, Anneniz olmazsa kayınvalideniz kesin bakardır, aranız iyidir falan filan o ayrı.