Aselduru88 benim 4 tane kardeşim var, iyi ki varlar :) ablam,abim,ve kardeşlerim hem teyze hem hala olacagim için kendimi çok şanslı hissediyorum, yer zaman birbirimizin yanındayız her koşulda hele ki 3 kız kardeş olmak mükemmel bilmiyorum ama ben tek kardeş olmak istemezdim, ki oglumunda tek kardeş kalmasını istemem Allah doğru zamanda nasip etsin inşallah :)