Dolores Bizim de evimiz 22-23 derece. Tulumun içine bir kat ince pijama giydiriyorum. 25-26 derecelerde giydirmem. Tulumumuz wakiki güya 2,5 tog ama yıkamaktan inceldi, terlemiyor göğsü sırtı sıcak, daha ince giydirsem üşüyecek gibi… yazın tuluma devam ☺️
Valeria Dolores ay 2,5 tog kalınmış gerçekten. 0,5 bile baya iyi geldi bize kışın🥰 yaza da ya çıplak yatıcak ya da 0,2 tog alırım diyorum
Valeria GiybetReis bizimki de serine alışık aralıkta doğdu 21-22 derecede 0,5 tog ile uyuttum hep. Yazın da klimadan korkuyorum hafif bişey örtme ihtiyacı duyarım diye. Ama örtmeden yatır diyorsanız güzel o daha iyi🥰
Valeria Arveninannesii23 ben 0,3 tog aldım bu havalar için. Kışın da 0,5 tog kullanıyorum. Yaz sıcağında fazla gelirse giydirmem🥰
Valeria MySunny evet o marka da çok hoşuma gidiyor ama çuval tipi yok onda. Tulum şeklinde. Bebek uyuduktan sonra çuvalın içine koymak çok rahat oluyor👌🏼