Kızım 5 aylık ve doğduğundan beri çuval tipi uyku tulumunda uyutuyorum. Evimizin sıcaklığına göre 0,5 tog tercih etmiştim. 22 dereceye sabitliyordum kışın odayı.
Şimdi havalar ısındı ve 0,5 tog fazla gelmeye başladı. 0,2 tog almayı düşünüyorum. Yaz için fazla gelir mi? Kullanan önerisi olan var mı?