dnzderin bende çok çektim ben kızım desteksiz oturmuyor diye gitmiştim başta sonra mr istendi neden oturmadıgına bakılacaktı sıvı göründü ama sonra düzeldi bıngıldagı falan kapandı, oturdu, emekledi, şuandada yürüyor sakın üzülme takma kafana bana oturmadıgı emeklemedigi için özel çocuk buna rapor çıkaralım bile dediler doktorlar ne olursa olsun hiç pes etme her doktoru herkesi dinleme kafanı bulandırma ♥️🙏🏻