Almilasmoms Kızlar çocuk nörolojisi bizden ultrason istedi beyin için kızımın bıngıldagına baktılar ultrasonla sıvı birikimi varmış, kızım 10 aylık ben desteksiz oturmuyor emeklemiyor diye götürdüm beyninde sıvı varmış başına böyle bişey gelen varmı ? 😕
Nursemommm Almilasmoms sebebini araştırdilar mı acaba yani doğumla beraber gelen bir şeyse 10 aya kadar kimse mi anlamadı baş cevresi büyük cıkardı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Almilasmoms 10 aylık bebek olarak kafasını tutabiliyor.mu? Desteksiz oturma? Kendini taşıyabilme?
Tubasahra Almilasmoms Benim kiziminda kafa tasinda ust bolumunde sıvı vardı.Cok sukur suan 3.5 yasinda bi sıkıntı yasatmadi bize.
Almilasmoms Nursemommm baş çevresi 45 şuan araştırılıyor mr istediler bide detaylı bakmak için ben emeklemiyor oturmuyor diye gittim bunları ögrendim bu zamana kadar hiç bi sorun yaşamadık
Almilasmoms Nursemommm bide baş çevresiyle ilgili birşey demediler hiç ne hastane ne saglık ocagı demekki normal
Almilasmoms AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kafasını tutabiliyor, hastane birkaç hareket gösterdi onları yapıyoruz şu bikaç gündür oturuyor desteksiz ama en ufak sendelemede geri düşebiliyor emekleme yok döne döne geziyor evde
HEY03D Almilasmoms benim bebeğimin doğumda sıkıntı oldu. Nöroloji takibindeyiz. Daha 1.5 aylık. Allah yardımcınız olsun. Bir bilgim yok ama sizi anlayabiliyorum. Evlatlarımız sağlıklı olsun hep 🙏
Anna04 Geçmiş olsun umarım ciddi birşey degıldır süreç hakkında hiç bilgi vermediler mi yani takip mi gerekiyormus bence iyi bir beyin cerrahisine gidebilirsiniz
Almilasmoms Anna04 mr sonucuna göre yönlendiricekler sanırım mr olmadan pek net konuşmakta istemediler ne karnımda ne dogumda hiçbir sorun yoktu demek sonradan oldu
HEY03D Almilasmoms bizim usg de sıkıntı çıkmamıştı. Çıkarsa mr çekilecekti. Çocuklara anestezi verip çekiyorlarmış öyle demişti doktor
Almilasmoms HEY03D bize eczanede ilaç hazırlanıcak uyku ilacı verilecek dedi birde gece çekim yapılacak ki uyusun diye öyle dendi
Almilasmoms Tubasahra gerçekten ay inşallah bizimde bi sıkıntımız çıkmaz birkaçgündür öyle şeyler duydum ki yerdemiyim göktemiyim belli degil 😕
Tubasahra Almilasmoms İnsallah normaldir.Bizimde beyin usg de belli olmustu beyin cerrahiye yonlendirdiler.O tomografi istedi yani cok sikinti degil 2 yasina kadar duzelir demisti.Umarim sizin de boyle birseydir.Rabbim korktugunuza ugratmasin.
Almilasmoms Tubasahra Amin inşallah 🙏🏻 Bizi usgden sonra mr yolladılar ona göre yönledirirler sanırım bakalım Allah büyük 🙏🏻
Gozde_alparslan Almilasmoms bizdede damarda biraz genişleme ve az su birikimi vardı ve baş çevresi hep büyük cikiyordj ama şuan 18 aylık tam ayında yürüdü emekledi sorun olmadı doktor çoğu bebekte hatta büyüklerde bile bu durum olabilir genelde geçicidir iki yaşına doğru geçer dedi yeterki baş çevresi aşırı derecede büyümesin
Almilasmoms Gozde_alparslan inşallah sorun yoktur baş çevresi normal inşallah büyüme olmaz 🙏🏻 Geçmiş olsun sizede