gnc15 önceden ben de öyleydim makyaj yapamadığım iÇin (vakit bulamadığımdan) kirpik taktırdım ve kalıcı oje yaptırdım 😂 makyajlı gibi uyanıyorum 😂 vallahi çok iyi hissettiriyor bi de şu kilolarımı verirsem çok güzel olacak 😂o zaman da istediğimi giyer evde dolanırım 😂