gnc15 ben sabah kalkar kalkmaz yüzümü yıkar dişimi fırçalar geceliğimi pijama mı çıkarırım, güzel bir eşofman altı yada tayt, üstüne de sweat veya tşört giyerim. Saçımı toplar perçemimi düzeltirim. Makyaj yapmam ama hafif ruj sürüp göz kalemi kullanıyorum o da zaten gün içibde uçup gidiyor. Normalde kapalıyım dışarıya çıkarken üstümü değiştiririm. Saçımı hiç boyatmadım sadece kaş bıyık aldırmak için kuaföre ayda bir gidiyorum. Ağdamı her ay evde yapıyorum..akşam yemeği yaptıktan sonra o kıyafetlerimi çıkarıp gecelik pijama tarzı bişeyler giyiyorum o tarz geziyorum. Hatta kaynanam bile şort giyme kızın ahlakı bozulur dedi 🤣 şortlu gecelik tulum falan en sevdiğimdir. Ha birde en önemli şey koku. Diş fırçalamayı ve parfüm sıkmayı ihmal etmem. Özellikle enseme boynuma kulak arkasına. Eşim böyle görmeye alıştıgı için çok nadir dagınık görünce hasta mısın hayırdır der 🤣 gece yatmadan öncede de dişimi fırçalar, yüzümü ballı lifli sabunla yıkarım tırnağımı kesmeye çok özen gösteririm hiç uzatmam. bana göre bu da bakım sayılmaz ama dizi çıkmış pijama, çamaşır suyu değmiş tişörtle gezmem. Yani kocam içindeğil kendimi aynada görünce iyi hissetmek için en başta