Theanaaa benim bebeğime süt alerjisi var diyip alerjik mama verdiler o kadar kötü ki kokusu da tadı da içmek zorunda kaldı bı hafta kadar sonra anlaşıldı tabi alerji olmadığı doktor içmezse içine pekmez saat demişti o sayede içmişti kokuyu da tadı da kırıyor bı de yavrum mecbur aç olunca içti alıştı