Kuzusuannesi HasretHanim merhaba Alerjisi olabilir mi herhangi birseye anne sütü alıyorsa dedigimi dikkate alın..
Bambicimbelis HasretHanim gaz damlasının yaninda probiyotik öneriyor canım doktorlar zinco gaz damlası günde 4 kez biogaia probiyotik günde 1 kez şeklinde kullanmıştım ben çok iyi geliyor biogaia yı gece uyumadan veriyordum sabah kadar sadece acıkınca uyanıyodu
Nazzmiye HasretHanim öyle valla dene ve gör yazik yavrum hic birseyde durmuyo cok gazli kolik bi bebek aynen öyle çaresizlik işte topta ziplayip uyuyo yatirinca uyaniyo hic bi sekilde durmuyo baska bi seyde ne denesilerse olmadi son çare onu denediler
yagmursen HasretHanim ben de öyleydim, bebek cok oburmuş doydu sanıyordum doymamış:) simdi 5 ayı doldurdu.. ne gaz sancısı kaldı ne de mırın mırın aglaması.. aglıyorsa neden biliyorum.. hersey daha kolay 🤍
Maviyesil121212 HasretHanim ateş artık son aşamada oldu; zaten doktora ateşten sonra götürdüm düşmeyince. O da dedi huzursuzluk iltihaptan kaynaklıymış ateş olunca anlaşılmış tarafınızdan dedi
Maviyesil121212 Bebeto_Be ağlama modundaydı sürekli, kulaklarını kaşımaktan yoluyordu ben diş ağrısı kulaga vuruyor zannettim hep. En son ateşlendi sabaha kadar düşmeyince korktum götürdüm doktora öyle fark ettik