HasretHanim benim bebeğim de ilk 4 ay gayet iyiydi, uykuları düzenliydi, cok ağlaması yoktu. Sonra bir hasta oldu çocuğun huyu değişti, ara ara hasta oluyor ama birkaç güne geçiyor diye doktora falan götürmedim. Geçen ateşlendi düşmedi götürdüm. Meğer orta kulak iltihabı olmuş yavrum ondan sürekli ağlayıp duruyormuş. Ben dişten kulaklarını çekiyor diyordum. Aman siz kontrollerinizi ihmal etmeyin