Benim 3 ay falan sürdü bide doğum da coviddim çok zor atlattım uzun süre bebeğimden ayrı kaldım kavuştuktan sonra ise her lohusa gibi bakamıcam sütüm gelmeyecek karnı doymuyor iyi anne değilim gibi şeyler düşündüm şimdi 7 aylığız çok çok çok zor bi bebeğim var hala çok zorlanıyorum bazen ağlıyorum ama artık yetememe duygusundan değil fiziksel ve ruhsal yorgunluktan ağlıyorum artık ağlamasın kendi kendine vakit geçirsin neşeli olsun sevelim hoplatalım zıplatalım istiyorum ama olmuyor çok sinirli bi bebeğim var sürekli uyutmakla uğraşıyorum dala dala uyumuyor geceleride çok uyanıyor uyanıkkende hep bi ağlama havasında canı sıkılıyor herseyden napalım sağlıklı olsunlarda evlat işte