kubraanne aynı şekilde bende de ya ruh halim çok kötü anlamıyorum dışarı çıkmak istemiyorum hiçbişey yapmak istemiyorum yüzümde genel bi mutsuzluk ifadesi yerleşti sanki,içim darlanıyor,sıkılıyorum aynı şekilde panik atak yoğunlaştı korku,endişe,düşünceler vs 😔