3melek_annesiii koronads dinlenmek gerekıyor ben kızım kotu diye onla ugrasmaktan atesını takıp etmekten hasta halimle uyumadım dinlenemedım daha kötü oldum. Kımsemız de yok kı yardım alayım olsa da kımseyı rıske atamam zor gectı o yuzden. Umarım da kapmazsınız berbat bir hastalık. Dısarı da cıkmıyorduk o sıra ama babasından bıze bulastı. Bir de istahları tamamen kesılıyor bebeklerın, su ıcmeyen bır bebek emziriyordum o da olmasa daha kotu olurdu. Aman maskesız cıkmayın 🤗 hasta oldugunu saklayanlr oluyor gecen sene oyle bulstırdılar kızıma bıle bıle cocugu optuler ertesıgun cocuk hastalandı