Korona halen var, bence bırcok kısı de korona oldugunun farkında degıl, nısan ayının basında kızımda yuksek ates kusma ıle basladı sıkayetımız sonra bana bulastı. Hafıf bır ıshalı varfı ıkı gun sonra arttı ıshalı ve korona cıktık. Cok gecmıs olsun🤗🌺🙏🏻