Benim bebeğiminde cildi aynı şekilde inek sütü proteinine alerjisi var bioderma atoderm bizede önerdi doktorumuz aldık kullanıyoruz şuan baya faydasını gördük ara ara geçiyor ara ara alevleniyor tekrar normalmiş tamamen geçmesini bekleyemeyiz bir anda dedi.alerji ile bağlantılıymış bir de ben kaşıntısı olabilir dediği için bepanthol sensiderm kullanıyorum. Giysileri çok önemli pamuklu giymeli dedi yattığı yastık yorgan vs aynı şekilde polar yünlü falan tarzı şeylerden uzak durun dedi.Bir de toz tüy falan olmasın bulunduğu ortamın temizliği ve ısısı önemli bol bol da banyo yaptırın dedi bize doktorumuz. Bunları uyguluyoruz ve şuan baya iyi durumda size de çok geçmiş olsun