Hanımlar bugün doktordan geldim dün burada post açmıştım alerji mi İsirik mi diye bugün doktordan geldim süt alerjisi olduğunu söyledi ve atopik cilde sahip dedi süt alerjisi için diyet mama verdi ve bana süt yoğurt peynir çikolata badem ceviz fındık fıstık yer fıstığı yemeyeceksin dedi kan tahlili yaptı haftaya sonuçlar çıkacak kızarıklığı için krem ve nemlendirici verdi size sorum şu bu alerjisi için yapabileceğim bir şey var mı atopik cilt tam olarak ne yapılır bilgisi olan yazabilir mi