Deletedmom110 Gokcenboran aynen canım aynen. Sizde de her akşam aynı saatte ağlama,elini sürekli yüzüne gözüne götürme var mı😞
Gokcenboran Deletedmom110 ben her akşam bahçeye çıkarıyorum belki ondan huzursuzlanmıyor gazı varsa huzursuz oluyor dediğiniz gibi bahçede gece uykusuna yatıyor eve çıkartıp yatağına yatırıyorum gece 3-4 kez emiyor gece uykumuz düzene girdi
ozzge Deletedmom110 tırnak kesmeme rağmen çizmedik yerini bırakmadı. Ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum da🤷🏼♀️ Uyurken bile elleriyle yüzünü mıncıklıyor
Deletedmom110 ozzge eveeeettt aynen öyle. O yüzden kundaklıyorum her uykusunda. Yoksa hemen uyandırıyo kendini. Çılgın gibi yüzüyle oynuyo
matmazelmomy Gokcenboran merhaba benim kızımda 2 ay 16 günlük hem emzik emiyor hem elini emiyor. Emziği zorla aldırdım genellikle uyucağı zaman alıyor uyanık olduğu zaman da yumruk yapıp o şekilde ağzına sokuyor. Uygulamada çevreyi bu şekilde tanıyor müdahale etmeyin yazıyor ama benim büyüklerim diş çıkartmaya başlayan çocuklar böyle yapmaya başlar diyolar ve birazda salya akıtmaya başladı anlayamadım yani 🙄bende müdahale etmiyorum uyanıkken cup cup yalıyor yani dondurma gibi 😂😂
Gokcenboran AliKereminannesi puşet araba koltuksuz çok tehlikeli bir kaza anında hiç bir korumadı yok
Azraelif Başkalarına veriyor musunız çocupu anneler, yeni doğduğunda mikrop kapar vs, diye verilmiyo da artık büyüyolar ben hala daha pek veremiyorum kimseye babası haricinde 🤔
Zeytinege Azraelif bende veremiyorum kimseye sadece babasına veriyorum, kimseye öptürtmedim şimdiye kadar çok minik daha kıyamıyorum hiç🥰
Umrnkrhn Gokcenboran tam zamanı dimi aslında oyun halisinin. Ben de şu ara bakıyorum nasıl bisey alsam diye😊
Gokcenboran Umrnkrhn merhaban yeni gördüm yazdığınızı kraft Happy birds internette başka çeşitlerde var
Muartay Bizimki 22 mayıs dogumlu aynen elini yumruk yapıp emiyor. Gülmeye de basladı :) cevreye cok ilgili herseyi takip ediyor.. ama meme ve kucak delisi ne kadar böyle devam edicek sizinkiler de böylemi?
Kzy3 Bizde 2.5 ayı birirdik elleri yalayıp yutuyo, oyun halısında çok çok mutlu baya oyalanıyo piyanolu olandan bizimki tavsiye ediyorum geç kalınmadan alın,buara uyurken sıçramaları çok ve ağlayarak uyanıyo. Sizlerde de varmı napmak gerek ❓
Lavanta35_ Gokcenboran 2.5 aylık olduk elini cuk cuk emmesine bayılıyorum. Her sabah okadar güzel gülücüklerle uyanıyor ki uykusuzluğumu silip götürüyor resmen ❤️ Hergün yeni bişeyler keşfetmesi hem çok hoşuma gidiyor hemde zaman akıp gidiyor çabucak büyüyor diyede üzülüyorum ve çok net bir şekilde şunu anladım ki bu hayatta tarifi mümkün olmayan tek sevgi evlat sevgisiymiş rabbim hiç birimizi evladımızla sınamasın💜💜