yuhibu1920 o zaman onun hoşlandığı şeylerden oyun kurun. Çocukların hep bi şeyleri atma fırlatma dönemleri oluyor. Bu çok normal. Başka şeyleri atmasını istemiyorsanız siz de fırlatabileceği şeyler sunun ona. Benim oğlum da fırlatmayı çok sevdiği zamanlar mutfaktaki bir dolabı ona ayırmıştım. İçine de kırılmayacak plastik birçok saklama kabı falan koymuştum. Onları tamamen oradan çıkarıp atıyordu. Ya da mesela dışarı çıktığımızda yerden taş toplayıp kim daha uzağa atacak yarışması yapıyorduk. Köye gittiğimizde dereye irili ufaklı taşlar fırlatıp suyun etrafa sıçrayışıyla gülüyorduk. Evde canını acıtmayacak büyüklükte yastık atıyorduk birbirimize. Oğlum da çok eğleniyordu biz de. Hem atma, fırlatma gereksinimini karşılamış ve engellenmemiş oluyordu hem de hiçbir eşya veya insan zarar görmemiş oluyordu. Size de öneririm güzel anne. 🥰