22 aylık oğlum var bugün bir heves kum yaptim evde havuzu sisirdim içine doldurdum binbir hevesle ya çocuk sasiracagina oturup iki dakika oynayacağını içine girer girmez etrafa fırlatmaya başladı. Başka çocuklara bakıyorum anneler ne etkinlikler yapıyor ne güzel oynuyorlar. Benim oğlum tam bir hırçın. Sadece bir şeyleri fırlatmak tam hoslaniyor. Parka götürüyorum her gün mutlaka orada da kumu alıp çocuklara fırlatıyor. Başkalarının oyuncaklarıno,arabalarını görünce almak istiyor krize giriyor her parka gidisimizin sonu krizele bitiyor. Çok yoruldum artık. Doğduğunda beri kolik , ağlak bir çocuk. Bütün güzel duygularımın katili oluyor. Teması,sevilmeyi hiç sevmez. Yaşıtı olsun olmasın farketmez oturup oynamaz. Parka götürüyorum yasitlari gelip oğlumla oynamak istiyor oğlum kaçıyor onlara bağırıp çağırıyor. Çok yoruldum artık hevesle oyun hazırlıyorum sonu yine benim cildirmamla onun aglamasiyla bitiyor.