LarininAnnesi Mavi04 bu arada kamuda memur musunuz, sözleşmeli mi? Eğer kadrodaysanız 2 yaşına kadar izin veriliyor diye biliyorum, bi araştırın isterseniz bu şekilde kullanan arkadaşlarım vardı ama kadroda onlar memurlardı.
Mavi04 LarininAnnesi şöyle ki belediye de çalışıyorum belediyenin kendi bünyesindeyim taşeron değilim ama memur değilim. Normal olarak kamu kurumlarında uygulanan tüm kurallar bizi de kapsıyor. Çünkü kamu olarak geçiyoruz. 2 yaşına kadar izin vermişlerdi pandemi de ama şuan pandemi kalktı dedikleri için bunu ben kullanabilir miyim emin olamıyorum
Cinarinannnesi Karaaslan2 tekstil fabrikası ben kendim verdim çıkışı ama onlar bana dediki sen çıkışı yaz 6 aya kadar izin verirlerse çıkışını işleme koymucaz ertesi günü de böyle saçmalık yapmışlar
Bbilgilii Cinarinannnesi çıkışınızı yazmasaydınız keşke. Ücretsiz izin vermek zorundalar çünkü. Yazılı olarak ücretsiz izin talebinizi iletseydiniz ve onlar reddetseydi o zaman dava bile açabilirdiniz. Onlar biraz sizi çıkışa zorlamışlar. Geçmiş olsun
muallimebiranne Mavi04 4 aylıkken başladım öğretmenim öğlene kadar çalıştım annem baktı ana kucağında sallayarak uyuttu süt sağıp bırakıyordum arada mama da veriyordu bende çok tedirgindim kendime iyi geldi çalışmak modum değişti ama bebek zorlandı biraz annemi de yordu ara ara . şimdi izne ayrıldım
Mavi04 muallimebiranne kendimizi düşünemiyor oluyoruz bu dönemde bebekleri düşünmekten. Ben şimdi emdikten sonra emzik ile pış pış yaparak uyur mu diye deniyorum iki gündür bazen uyuyor bazen uyumuyor. Ona alışsa en azından diyorum
Mavi04 LarininAnnesi süt iznini toplu olarak kullanma kısmını biraz açabilir misiniz henüz iş yeri ile görüşmeye gitmedim önceden tam anlamıyla öğreneyim ki orada elim güçlü olsun 😊
Mavi04 Yaren benim en başından beri sağabileceğim bir sütüm olmadı şuan zaten mama da veriyorum sütüm yetmiyor çünkü. Galiba be işteyken tamamen mama alacak ancak işe gitmeden ve eve döndüğümde süt içebilecek
muallimebiranne Mavi04 herşeye alışıyor çocuklar zamanla, kendinizi çok kasmayın herşey olacağına varacak
Kuzeyata Benim oğlum 3.5 aylık iznım nisanda bitti ama içim elvermedi onu bırakmaya. Eylüle kadar ücretsiz izin aldım
Mavi04 Kuzeyata sanırım aynı şeyi yapacağım bir süre. Bazıları da erken bırakmak daha iyi öyle daha kolay alışıyor çocuk falan diyorlar ama yine de kıyamıyorum çocuğa
Kuzeyata Mavi04 bence bırakmamalısın 3 ay çok çok erken .8 aylıkken belki zor olacak ama seninle de bir bağı olacak.
ttugceymenn Mavi04 oğlum 2.5 aylıkken işe başlamıştım şuan 6 yaşında o zamanlar çok ağlamıştım ama şuan diyorum ki boşuna o kadar üzmüşüm kendimi İş dışında onunla harika kaliteli vakit geçiriyorduk (önemli olan da bu) Ek gıda döneminde bile sürekli araştırıp haftalık listeler yapıyordum her şeyi dört dörtlük oldu Bir de bakacak gözünün arkada kalmayacağı biri varsa hiç üzülmeyin 😊 Şuan çok güzel bir okula gidiyor çok iyi eğitim alıyor ben çalışmasaydım bunlar olmayacaktı Dengeyi kurduktan sonra çok güzel ilerliyor 😊
Mavi04 ttugceymenn çalışmaya çok alışmış birisiyim zaten 24. Haftada izne çıktım ve bu psikolojik olarakta beni çok etkiliyor. Maddi şeylerin yanında psikolojik olarak iyi olmazsam bebeğime de fayda sağlayamam gibi geliyor bazen. İş yerinde tüm çocuklu arkadaşlarım sizin söylediğiniz şeyleri söylüyor. Su soğuk ama girince alışıyorsun misali sanırım ilk zamanlar biraz zor ama alışınca onun geleceğine yardımcı olacak maddi gücüm olacak…
ttugceymenn Mavi04 Hem maddi hem manevi olarak rahatlayacaksınız biraz evden uzak kalmak size de iyi gelecektir bebeğinizin yanına daha enerjik geleceksiniz çünkü onu özleyeceksiniz :)
Cinarinannnesi Bbilgilii teşekkür ederim aman böylesi iyi oldu kafam rahat en azından çünkü aşırı derecede haksızlık olan bir fabrikaydı hamile halimle son günüme kadar çalıştım doktora gidip gelmedigim günün lafını yapıyorlardı bana benim dışımda iki hamile vardı onlar kafalarına göre gelmiyordu onlara ses çıkarmıyorlardı