Mavi04 ben kurumsal bi şirkette çalışıyordum, ücretsiz izin vermemişlerdi hemen işe başlamamı istediler. Ama işim homeofis çalışmaya uygun olduğu için bana böyle bir jest yapmışlardı bir da pandemi etkendi tabi. Sonuçta yaşına kadar süt izni de var onu toplu kullanabilirsiniz ya da günlük daha az saat çalışabilirsiniz. Bence işyerinizle konuşun 🥰