Brcsuna ben sleepy bio natural lullanıyorum. Birkaç bezde sorun gördüm bebeğe zarar veren sorun değil ama yinede şikâyetvara yazdım. Hemen döndüler bez yolladılar şuan kargoda gözğküyor. Numuneleri ibcelemeye istediler. Biosunda hiç dediğiniz durumu görmedim. Elimle bakıyorum genelde. Ama eğer yazmadıysanız kesinlikle şikayet var a yazın orayı önemsiyolar.. bu arada migrosun kendi markasıda çok güzel slepy le aynı incelikte bize pişikte yapmadı