Brcsuna bizde de gece çiş sızdırma sıkıntısı vardı bi süredir.. Normalde baby turco doğadan ve sleepy natural kullanıyoruz, hangisi daha uygunsa onu alıyoruz şeklinde..
Ama şu 2 aydır çiş aızdırma yüzünden çok marka denedim.. Önlem, molfix, prima da dahil hepsi sızdırdı 🤦🏻♀️
Enson A101 sofio ve Bimden de jely wily aldım. İkisi de sızdırmadı gerçekten ben şok oldum 😅
O kadar marka falan diye alıyoruz ama yine bu ucuz bezler iyi çıktı 🤔
(bu arada ben içeriği temiz diye gündüzleri sleepy ve baby turco kullanmaya devam ediyorum, gece için farklı markalar baktım)