Kızım bi kaç gün sonra 15 aylık olacak, benim sütüm de çok fazla, sürekli tasıyor, hep ıslak gezıyorum ama kızım emmediği zaman sagmak zorunda kalıyorum ki mastit olmayayım, sagdıgım sütleride mayalayıp yoğurt yapıyorum, kreplerine koyuyorum, kek yapıyorum, nane de keser dediler o beni biraz da olsa rahatlatıyor ama suyu çok içtiğim için bişi farketmiyor ya çözümü ek gıdada kullanmak buldum o yüzden tavsiye ederim