hannesli sürekli mastıt olmaktan sıkıldım bebeğe ek gıda veremiyorum çünkü o zama göğsüm şişiyor
Süt sağma makineleri icad edileli çok oldu 🤭🤭 emmiyorsa sağım yap. Mastit olmamak için memeye süt indiğini anladığın gibi sağ madem. 4 aylık bebeğim var 1 kez bile mastit olmadım. Geceleri bile kalkıp sağım yap, mastit olmamak bundan geçiyor. Memeyi emerek bile boşaltamazsa sağmalısın. Biberon ile ver sütünü. Yine içmiyorsa koy buzluğa, dişleri kaşınmaya başladığında koy şu ek gıda alan bebelerin meyveyi emdiği silikon emziğin içine. Ferah ferah emsin onu. Kadının biri sütünü buzluğa koyarken dondurma çubuğa saplamış dondurma gibi yalatıyordu bebeğine. En temizi böyle yaparsın önümüzde yaz zaten. Mis gibi anne sütü.
Edit: 50 günlükken beni emmeyi bıraktı bebeğim. O emmediğinden sağım yaparak bu zamana dek idare ettim ama artık azalıyo sütüm. Günde sadece bir kez 150-160 cc süt çıkıyor artık. Yani sağım yaparken azalıyor süt….