Asyanesrin benim kızım da 19 aylık farklı şekillerde sunmaya devam edin bence zamanla alışacaktır. Haşlama ve sahanda ben de yediremiyorum. O yüzden omlet, krep,pankek, patatesli yumurta gbi şeyler yapıyorum.
peynir küp doğranmış kapya biber yumurta zeytibyağı ve biraz tam buğday unuyla omlet yapıyorum.
pankekleri bazen muzlu ıspanaklı yapıyorum. Kuru meyveler kullanıyorum içine tahin ve ceviz de koyuyorum. Bazen hindistan cevizi unu kullanıyorum güzel tat veriyo. Ruşeym keçiboynuzu unu vs katıyorum.
Özellikle az yiyen bebekler için besleyici oluyo bunlar. Bir de küçük küçük posiyonlayıp bebeğiniz bitirdikçe önüne koyarsanız daha zevk alarak yiyolar😊