Arkadaslar dogumdan 3 gun snra yuz felci gecirdim bugun 5. Günün 3 gündurde kortizon basladik.Bu durumu yasayan arkadaslarim yardim lutfen.İlac iciyorum ama herhangibir duzelme goremiyorum bazen agrilarim oluyor gozumu kapatamiyorum tam olarak ve sag taraf gulemiyorum.Cok korkuyorum iyilesme gstermez tedavi uzatilirsa diye çünkü emziriyorum.Sizde iyilesme ne zaman basladi acaba cok mu acele ediyorum bilmiyorum.Yardimci olur musunuz lutfen