Ceyloo0625 BalBademmmmmm yok gayet rahat kullanıyorum yani cocugumu çok sıksa sizce bir anne dayanabilir mi hadi ben kendimi geçtim çocuk durur mu ? Yani çok rahat kullanıyorum pişik dahi olmuyor herangi kayma söz konusu değil sızma söz konusu değil
Esoca38 BalBademmmmmm ben Molfix kullanıyorum sünnet ettirmiştim bir hafta büyük numara kullandım 4 olandan baktım bir sorun yok 4 e devam ediyoruz bebeğim geçen ay 6.400 di şimdide 7 falandır büyük bez iyi yanı ben seviyorum sızdırma falanda yapmıyor hiç :)
Nurdakim Ben bezlerin bedene uygun olanini kullanılması gerektigini duymuştum büyük gelen bezlerin bacak yapısını bozduğunu söylemişlerdi
heymom__ BalBademmmmmm 8 kg civarında oğlum 3 kullanıyorum daha da bir müddet takarım çünkü bacaklarında da mesafe var belinde de cırtlarında mesafe var bence büyük bez kullanmak başta rahat gibi gelsede kulağa bacak aralarını etkiliyoe gibi geliyor bana 6 kg 4 no için çok az