Kızlar 3 kullanıyorduk ama bitti evde de 4 no vardı. Burda okuduklarım hep bir beden büyük taktıklarını daha rahat olduğunu falan yazmıştı bende 4 no taktım. Bir tık büyük geldi geri 3 e mi dönsem diyorum sıkıntı olur mu hafif bol olması? Siz 6 - 6,5 kg bebeklerinize kaç no bez kullanıyorsunuz? (Sleepy natural)