İlk 3 ay biraz zorlu geçiyor devamlı böyle olmuyor elbette yeri gelecek kucağınızda wc ye gideceksiniz ama günler aylar öyle bir geçiyor ki siz bile şaşıracaksınız. 33 aylık anneyim uyusun diye ağladığımı biliyorum ama artık sohbet ediyoruz dışarı çıkıyoruz geziyoruz fikirleri,zevkleri,tercihleri var 🥹❤️
Sadece kendinizi telkin edin geçecek diyin iyi şeylere odaklanın gerçekten bu günleri bile çok güzel biz o an anlayamadık en azından ben. Ama şimdi kucağıma gelsin biraz koklayayım istiyorum ayakları bile gözüme kocaman gelmeye başladı 😬