Ben anlatsam buraya şu 3 ayda geçen zamanı klavye kaldırmaz inan ki. Gece 1den 5 e kadar elimizde sabaha kadar az mı sallamadık uyusun gazı çıksın diye ahh ahhh… Öyle bir geçiyor ki ömrün bitecek gibi oluyor ama yüzüne bi gülümsüyor. O yüzden dert etme yani yıprandığınla kalıyorsun