Bende eğitim vereli bir buçuk ay oldu. Gece gündüz aynı anda bırakmak iyiymiş die. Bende öyle yaptım çocuk altına yapa yapa hasta oldu gece , çünkü ilk gün sürekli alarm kursaniz bile 2.3. günler de uyuyosunuz ve yapınca fark edilmiyor birsekilde. Demem o ki çocuk çişini tutmayı öğrenmeden hemen ilk günler gece bezini kesmek mantiksizmis ben geç anladım. Çocuğu hasta ettim. Çogu çocukta kaka işi biraz zaman alıyor korkuyorlar malesef. Bizim ki çişini kolay öğrenmesine rağmen. Kakada zorlandi.