Öncelikle hayırlı günler güzeller güzeli annelerimiz🦋✨
Bebeğim 7. Aylık
Ek gıda’yı bir sevinçle karşıladım ama sonu hüsran oldu😕 birden çok farklı farklı ek gıda tarifleri yaptım çorba, haşlanmış ayına uygun sebzeler vs tattırıyorum yemiyor pirinç unundan başka hiçbirsey yediremiyorum bir kaşık yedikten sonra ağlamaya başlıyor çok ağlayınca kıyamıyorum tekrar vazgeçip vermiyorum anne sütü ve pirinç ununu severek yiyor nasıl yapacağım bilmiyorum doktora götürmeyi düşünüyorum ama çevrem doktor birşey yapmaz yemeyen çocuğa diyorlar🙄
Ayrıca son 1 aydır geceleri uykuya zor dalıyor uyumamak içinde çok ağlıyor geceleri çok uyanıyor şimdiye kadar biraz olsun uyku düzeni olması lazımdı diye düşünüyorum ama nafile uykusuzluktan ölünmüyormuş onu anladım 😁🙈
Fikirleriniz neler olur sonuçta akıl akıldan üstündür 🤗😍