Aryakuzu tabi ki bütün Bebekler öyle .uykusu geldiği için ağlıyor Benim oğlum .uykun varsa yat işte niye ağlıyorsun😘 bazen de uyumak istemiyor ama saat koyuyorum ben mutlaka uyutuyorum ki alışsın diye o zaman ağlıyor .azıcık kucağıma alıp sakinleştirildi geri yatırıyorum