TOSPAMMM17 test yapılmadı çünkü teste gerek yoktu. Zaten alerjisi oldugu gun gibi ortada idi ve test onu daha fazla yorardi. Besin alerjisi var. Erik, ceviz ve paketli gıdalara tepkime veriyor.
Solunum yolu olarak da astım bronsiti vardı bu sene bir tık azaldi, umarim seneye hic olmaz.