Kızlar oğlum 15 günlük. Elleri çok hareketli ve kundağı hiç kabul etmediği için hemen uyanıyor. Bende bugün gündüz uykusunda yüzüstü yatırmayı denedim. Çok güzel uyudu maşallah 🧿 gece bu şekilde yatırmam diye düşünüyorum Yatıran var mı yüzüstü aranızda 🙄