avokadosever Başlıkta da yazdım ya o kadar dikkat ediyorum etrafta birşey bırakmıyorum az önce geldim ıslak mendili açmış içinden ucunu koparmış bir baktım ağzında almaya çalıştım yuttu 😥ne yapmam lazım 8.5 aylık bu arada
Premsesannesi355 avokadosever ayyy bizde öyleyiz özellikle bebeğim onu seciyor agizna atiyo hep yakalıyorum paketini aciyo 🙄 ama diskisna cikar
Pamuk_bebegim42 avokadosever Korkmayın eşimin kuzeni emiyordu ıslak mendili annesi bjsey yapmıyordu 😂bjsey olmaz küçük bi parçadan
Zlm avokadosever hmm bide gözüme baka baka yiyo geçen ağzını silerken bir parça peçete yırtılıp dudağını yapıştı aninda yuttu 😄