Tek basınıza gidecekseniz tavsiye etmem ben tek basıma gıtmek zorunda kaldım tekerlerine kadar söktürüp xrayden geçirdiler ve korona vardı, kızımı koyacak yer yoktu, 3 4 kişiye vermek zorunda kaldım, sonundada hasta olduk, zaten uçaktan inincede sağolsunlar yere koyuyolar onu duzeltıcem dıye tek basıma çok zorlandım allahın bir kulu yardım etmedi, etmek zorunda değiller ama çocugu koycak yer yok ve arabayı monte etmek zor oluyor kimse arabayı düzeltmeye yanaşmıyor, yanaşanlarda anlamıyor o yüzden iş başa düşüyor, eğer kangurunuz varsa tavsiye ederim benım gibi bebekle ugrasmak zorunda kalmazsınız, bırde bebek çantam ve kabin boy bagajım vardı o gidiş ve dönüşümü unutamıyorum çok ağlamıştım yetemediğim için