AlpZeyy canım benimde 18 gün oldu gece sağa sola dönünce dikiş yerim sızlıyodu zor yürüyordum normal korse kullanamadım canımı yaktı ama külot korse giydim bi kaç gün önce doktor söyledi karnını ve dikişini sabitlediği için acıların ağrıların en aza iniyo şuan daha rahat hareket ediyorum