Atlasss oğlum 3.5 yaşında 1.5 ay önce birden ateşlendi 4 gün sürdü bronst baslamgıcı denildi rontgen sonucunda.sonra burun spreyi zrytec ve macrol vemtolin surup kullandık kontrolde kulakta sıvı bırıkmıstı sonra kortızonlu sprey ve zrytec devam denıldı üzerine bir kaç gün sonra cok yoruldugunda hırıltısı tekrar oldu hava kullandık 1 hafta. Sonrasında kontrolde tekrar 2 kulakta da sıvı cıktı ama öncekine göre azalma vardı one air 4 ilacına basladık her gece 2 ay kullan işitme testiyle beraber gel dedi doktorumuz ona göre kbb yönlendırıcem dedı. Alerjık oldugunu soyluyor. 2 gün önce üşüttü sanırım 2 gündür 37.5 ateşi var calpol dolven 4 saat arayla verıyorum. Burnu tıkandı bugunde hava da verıyorum ama böyle uzun sürmesi normal mi bilemıyorum 1 hafta iyileşiyor sonra dışarı cıkıyoruz tekrarlıyor anlamadım yarın baska cocuk doktoruna daha götürücem bakalım ne dıcek