KaSeAy
IrmakDuygu
Karışılıklı yazışmalarınızı okuyunca fikirlerin zıt da olsa beyan edilmesi karşılıklı iletişim niyeti ve becerisi ve gerçekten makul, saygılı, aydın, alanına sahip çıkan ve nazik insanlara ne kadar ihtiyacımız var özellikle de eğitimci olarak onu anladım.
Umarım sayınız artar, umuyorum çocuğum dahil tüm çocuklar sizin gibi eğitimcilerle karşılaşır.
Sevgiler