nevakus merhaba güzel anne, henüz yolun başındasın. Bebeğinin yaptıkları çok normal. Şu an dünyaya alışma sürecinde, annesinin sıcaklığını ve kalp atışını arıyor. Bebek memeden sadece süt almaz, aynı zamanda duygu huzur alır. Olabildiğince kucakla onu, kucağa alışır diye korkma. Şu an tek bildiği kalp atışı seninki. Eğer 5-6 kere çiş yapıp kaka da yapıyorsa doyuyordur. Her beslemeden sonra gazını çıkar muhakkak. 🥰