sedaozan Vesileoztrk lansinoh kullanıyorum ben akış hızı vs yavaş ama bebeğiniz küçükse kaşık biberon falan tercih edebilirsiniz meme reddi olmaması için
Asyaveannesi04 Vesileoztrk mimijumi kızım dr.browns lansinoh avent hiç birini almadı öğürdü işe başlayacağım 15 gün sonra mimijumi aldım hemen aldı 400 TL ama mecbur aldım 🤦🏻♀️
Serra_Annesi Avent diye biliyorum. Ama hangi biberonu kullanırsanız kullanın meme reddi olma olasılığı yüksek maalesef 🥺
Vesileoztrk Serra_Annesi Ya benim sütüm çok yetersiz bebeğim doğduğu ikinci haftadan beri mama takviyesi veriyordum fakat şu anda meme değil biberon reddi yaşıyoruz, 6 aylık bebeğim ☹️
Vesileoztrk sedaozan Bebeğim 6 aylık, geçen ay’a kadar biberon kabul ediyordu, avent kullaniyorduk, şu son 2 haftadir falan kesinlikle biberon ve emzik istemiyor sadece meme
Vesileoztrk Asyaveannesi04 Evet baya pahaliymis ama çare olmayinca gerçekten ne kadar pahali olursa olsun deniyorsunuz
Vesileoztrk Zeynep0808 Bende avent kullaniyorum, ama bu aralar meme reddi değil biberon reddi yaşıyoruz resmen 😅 Mama takviyesi veriyordum, 6 aylık bebeğim sanirim dislerinden kaynakli emzik ve biberon istemiyor
Tuba_2020 Benim bebeğim de 4.aydan itibaren biberon reddi oluştu.. Awent, wee baby denedim hala da deniyorum mümkün değil tutmuyor.
deniz_063 nuk nature sense kullanıyorum şuan önceden chicco kullanıyodum ama meme reddini her biberon yapar bence🤷🏻♀️