Kızlar bebeğim 3 günlükken topuk kanı alındı. Bugun saglık ocagından arandım. Troıd bıraz yuksek cıkmıs tekrar alınması gerekıyor dedıler. Tekrar alındı bugun. Anneden hormonlardan gecebılır dedı hemsıre. Gebelikte ben de sınırda cıkmıstı troıdım. Şimdi benden mı gecmıs oluyor. Eger benden gectıyse bu bebeğimde gecıcı bır durum mu? Beni emiyor zamanla duzelır mı? Benım gıbı olan var mı stres yaptım ya 😔