Bu sabah Allah’ın izniyle tamamen beze baybay yaptık. Bu saate kadar 10. Kez altını yapışı hepsini de pijamasina yaptı. Tuvalete yapmiyor gitmek istemiyor. Sordugumda istemiyorum diyor 😀 güzelce anlatıyorum tamam diyor sonra ben tuvalete gidiyorum çişim geldi diyorum yine tamam diyor ama kendisinde tık yok. Normal karşılıyorum asla kızmiyorum nihayetinde ilk gün 🙏 süreç böyle mi ilerliyor bilemedim şuan yaptığı çisten kakadan rahatsızlık duydugunu gozlemlemedim. Yani kilot da giydirmedim ilk 3 gün sadece pijama giydiririm diye düşünüyodum ama ıslanıyor bana söylemiyor değiştir diye. Nasıl olacak derken 1 günümüz bitiyor yine de umutluyum ama bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var sanırım. Ne zaman bana söyler lavaboya gitmek ister veya tutmaya başlar