oglumuz01 55 gün lohusa kanaması oldu sonra adet olmadım 2 buçuk aylık bebeğim var 3 kere uzun aralıkla ilişki oldu. İhtimal varmı. Karnımda dün batmalar oldu üst üste ve sezeryan doğum yapmıştım
Deletedmom_32 oglumuz01 test yap bence ama 1 yıla kadar olmamak normal diyorlar doktorlar bende senin gibiydim daha dün oldum 4 ay sonra
Habibe46 oglumuz01 bende sizin gibi oldum 40 mız çıktından sonra 4ay geçti öyle hastalandım korunduysan sorun etme ama yinede test yap istersen için rahat etsin
Teachrr oglumuz01 1 seneye kadar adet olmamak normal . Sezaryenden sonra karında batmalarda çok oldu bende . Yine siz test yapın ama bence değilsinizdir. Korunma yönteminizi daha güvenilir bi yöntem seçin yol yakınken . Geri çekilme baya riskli çünkü 😊içinizi ferah tutun bence normal bi gecikme bu
Hagisidagu oglumuz01 olmaz herlade psikolojik olarakta öyle hissedebilrisnz yeni dogum yaptınız o oynamalar olabilir
Teachrr oglumuz01 test yapınca o rahatlıklada hemen adet olursunuz kesin 😊şimdi streste yaptıysanız ondanda gecikmiş olabilir
BirrPrensessannesi oglumuz01 sanmıyorum test yapin rahim kendni topladı için o tarz şeyler normal sanki kıpır kıpır hissediyomus gibi olabilirsin ama bunlar normal
Elisaninannesi35 Ben 4. Ayında regl olmuştum , emzirmeye devam ediyorum. Bizimde geri çekilme yöntemi ile korunuyorduk , bı sorun yaşamadık o yüzden emin olmak için test yapın derim gerçi yeni doğum yaptığınız icin htcg hormonu düşmüşmüdür bilemem
Birdunyabircennetannesi Geri çekilme korunma yöntemi değildir 2 kez öyle hamile kaldım oğlum 3 aylıkken hamile olduğumu düşündüm. GERİ ÇEKİLMEYE GÜVENMEYİN BENDEN SİZE TAVSİYE !!!
oglumuz01 Birdunyabircennetannesi biliyorum teşekkür ederim ama geri çekilmenin bir korunma yöntemi olduğunu savunmuyorum
Birdunyabircennetannesi oglumuz01 Eğer istemiyorsanız şuan bir bebek daha bence riske atmayın test yapın negatif çıkarsa mutlaka korunun Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲