Selam anneler,
bebegim 11 aylık oldu. Bebegi bizimle aynı ay olan annelerle fikir alısverisi yapmak istedim.
ben bebegime günde 4 ögün veriyorum. 3 ana 1 ara öğün. Ara öğünü aksam yemeginden önce veya erken yemek yediyse aksam yatmadan 1 saat önce.
sabah- peynirli omlet veya meyveli yulaf ezmesi
öğlen- ilik sulu yada kıymalı corba
akşam- pirincli sebze püresi veya köfte,et,balık gibi
ara öğünümüzde genelde meyveli yogurt veya irmikli meyveli muhallebi (hurmalı,kuru kayısılı)
her öğünde tek yemek veriyorum. Bazılarını görüyorum corbasını pilavını yogurdunu bildigin tam bir büyük öğünü gibi yemek hazırlıyor. Ben az mı veriyorum acaba? Bu arada aralarda emiyor. Öğün sayılarınızı ve menülerinizi benimle paylasırmısınız?☺️